Måndag med stort M

Då var det ännu en måndag. Undrar hur många gånger jag skrivit det här?
Har precis avverkat ännu en havregrynsgröt-frukost, mums. Har även ätit lite ananas-skivor.

Är trött idag, eller kanske mer seg. Det kliar i hela kroppen och jag kan inte sitta still.
Så har planerat att åka till gymmet efter jobbet och få bort lite av rastlösheten. Synd att det är mörkt när man kommer hem för hade gärna gått ut och gått. Var ute i söndags och det var hur skönt som helst. Det var till och med varmt ute.

Var och fikade hos Nina och Robin igår. Jag och Fredrik hade bakat en chokladbrownie,s om kanske inte var så god som jag hade hoppats men resultatet var bra ändå. Kände mig nästan som en Desperate Housewife när vi åkte dit med den nybakade kakan.

Sen kom vi hem och kollade på "I en annan del av Köping".
Den serien är helt underbar, man blir så glad av att kolla på den. För det första så är den inspelade i sommras så vädret är underbart, sen så är hela serien så glad och rolig.


You got to...
Make your own kind of music.
Sing your own special song...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback