Morning has broken

Ännu en måndag på jobbet. Uh
Om jag ändå var ledig någon jävla gång! Suck
Jobb jobb jobb jobb....

Helgen var toppen, som vanligt.

Fredagsfika med Sabina på Café Backgården.
Åt en stor macka och så dela vi på två mastodont-kakor.
På kvällen var det tänkt att jag skulle äta B&J-glass, men icke. Det glömde jag totalt av när jag och H var och handlade. Men vi kollade på Chuck and Larry och åt godis. Jag som bröjat mitt nya, nyttiga liv, åt mango också.

Var hos Nina på lördagen. Skulle gått ut och gått, men vi vände. Alldeles för kallt, så vi tog bilen dit vi skulle. Det såg så skönt ut för solen sken, men icke. På kvällen hade vi mys-kväll med tacos. Mums
Vi hyrde tre filmer: Supersugen, Ciao Bella och en till komdi. Alla var bra. Åt lite godis och ännu en gång var mangon framme. Hade dock lite problem med att skära upp den, väldigt osmart form på en frukt.
Åkte från henne till H vid 1 och somnade rätt fort.
 
Igår, söndag, var det fika hos mormor med en massa bullar och gott.
Sen en slapp söndagseftermiddag för att sedan på kvällen gå på I am Legend på bio.
Filmen var bra, fast jag är lite kluven. Fick panik av den, ville bara stänha av. Och så rann det en tår då och då för den var väldigt sorglig och deprimerande. Men i visst, den var bra.

kom sedan hem, kollade på TV och somnade så fort jag hade släckt lampan.
En händelserik helg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur mk tar ni för en tröja :)`?

Postat av: Alexandra

Ja absolut om det skulle gå :)

2008-02-04 @ 22:36:11
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback