sleepy

Söndag. Vad ska man säga? Det är varken bra eller dåligt.
Är lite seg idag, men var uppe rätt tidigt och åt frukost, sen tog jag en promenad med mamma.

Var ute igår med Eebecca. Var först hos henne, snackade, åt kladdkaka och provade kläder. Sen tog vi en taxi ner tillk stan och satte oss på Vimmel. Där var vi stora delar av kvällen. Tog sen taxi till Borås Parken där Rebeccas pojkvän hade spelning. Kollade lite och tog sen (igen) en taxi ner till stan. Minglade på stan och åt kebabrulle. Tog en taxi (!!!) hem vid 3, och det konstiga var att jag var fortfarande pigg när jag kom hem. I vanliga fall brukar jag börja gäspa redan på krogen, haha! Men det var fullt upp hela kvällen, perfekt!

Och det var väldigt skönt att vakna hemma imorses. För ett tag visste jag inte hur jag skulle ta mig hem, för alla taxibolag jag ringde visste nog inte vart Kråkered, som jag bor i, låg, för enligt dom skulle det kosta 300kr hem hit, vilket jag inte var villig att ge. Men kom hem för 150kr, vilket var ett riktigt kapp.

Ska bara ligga framför TV:n hela dagen och ikväll kommer H hit, mys!
Är sugen på mango och en skvallertidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback