Spring is in the air

Det är vår i luften. Dock är det bara februari ännu, så det är väl inte dags riktigt ännu.

Har precis ätit en god lunch, med en massa frukt som blev över från igår kväll.
Mamma bjöd på alla hjärtans dag middag - Italiensk Buffé med en massa olika saker. Mina favoriter var alla frukter: Granatäpple, passionsfrukt och annanas. Mums

Efter maten kom Fredrik och jag fick världens sötaste bukett med blommor, hihi. Sött
Sen så var det väl tänkt att vi skulle äta upp min Aladdin-ask som stått sen jul, men jag tog en bit och sen var det stopp. Efter all mat jag åt trodde jag att jag aldrig skulle kunna äta igen!
Vi kollade på Gladiator, men på något sätt var den inte så bra som jag mindes. Fredrik somnade när det började bli som mest spännande så då gav jag upp. Då var det inte roligt längre. Sen somnade jag med. Och det var den alla hjärtans dagen, men den var väldigt bra. Fick presenter av mamma med. En super snygg grå t-shirt med lite veckade sömmar och ett litet blom-tryck på, och en sån där roligt handduk som först är ihoptryck som man sedan lägger i vatten så sväller den. Mamma är lite barnslig... men det är ju jag med!

Var på vårdcentralen imorses med och skulle kolla upp lite olika saker, blandannat om jag har UVI. Men läkaren sa att hon trodde att alla mina problem var inbillningar och att jag blivit van vid att ha det. Hum?

Ikväll är det party med jobbet. Middag på Babbel och sen bowling! Drar säkert vidare efteråt, till Vimmel kanske?

Kommentarer
Postat av: Alex

Konstigt det känns när du skriver Fredrik :P

Postat av: Lina

Tjena! :) Jo det är kul med lite vårfeeling!

2008-02-16 @ 22:53:31
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback