take off

Denna morgonen var en bra morgon. Inte så jobbig som vissa morgonar brukar vara. Jag var visserligen trött, men allt annat gick smidigt. Klädval, smink håt och allt sånt som kan spela stor roll för hur dagen ska bli.

Har precis ätit frukost och ska snart bege mig till Accents-klager. Ska inventera lite.
På lunhen blir det thai på en resturang i stan, mums.

Och ikväll kommer min pappa hem från sin jobbvecka i Stockholm.
Så ska spenadera kvällen hemma, som jag brukar göra när jag är trött... och jag råkar veta att vi har en hel del godis hemma! :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Utförsäljning på Ginas kontor. 50:- plagget, 15 för accessoarer och 10:- för underkläder! Var riktigt nice :D

Postat av: Helena

Grattis Malin! Det var du som vann schalen, titta på min blogg får du se!Maila din adress till mig [email protected] så skickar jag den till dig. Det blev en som var lite mönster på, hoppas att du kommer att tycka om den!

2008-02-27 @ 13:34:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Oh vad kul!

2008-02-27 @ 14:12:30
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback