Tisdag - not as bad as usual

Tisdagar brukar vara ett rent helvete för mig. Det är väl så att det är då tröttheten efter helgen slår till.
Men inte idag. Vaknade och snozade bara alarmet en gång, och gick sedan upp. Hann fixa en hel del men ju längre tid jag har på mig, detso långsamare blir jag så stressade sista stunden ändå!

Har nyss ätit min underbara frukost: Havregrynsgröt.
Bästa stunden på dagen.

I eftermiddag bjuder företaget på semlor för idag är det Fettisdagen. Mums
Jag hoppas att det bjuds på det hemma sen också.

Var med Hansenbabe igår. Halvsov mest, var super trötta båda två. Även den familjens lilla kattbebis var trött, så när jag var och åt middag så sov hon på H's mage.

Ikväll, ja, vad ska jag göra då? Ingenting vore skönt.. Imorgon blir det gymmet med Nina och Yoga på torsdag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback