Trött idag igen?

Ja, det är jag.
Men inte riktigt lika allvarligt som igår. Det var tungt att gå upp imorses, Hansen klockan ringde vid 6 och pep sen var 5:e minut i en halvtimma. Trodde jag skulle död någon varje gång den lät, men så fort den tystnade så somnade jag. Hoppade upp ur sängen vid 06:40 och insåg fort att jag hade en bad-hair.day. Men med mina små knep så fixade jag det rätt bra.

Katt-bäbis-jäveln förde ett jävla liv imorses, sprang runt och skrek som vanligt, men när man är trött så blir man ovanligt arg. Hon hade party på mitt rum igå när jag var på jobbet så det såg ut som fan och min blomkruka låg på golvet. Kan tillägga att blomjorden inte var kvar i krukan utan låg så fint på i en hög bredvid, jämte min mosade blomma.

Nej, det var en dålig morgon, var arg på allt. Inget gick som jag ville. Men det gick över rätt fort när jag gick på bussen hemifrån, för alla barn har ju lov så jag fick 2st helt egna säten att breda ut mig på och sova tills vi kom till stan, och dom 5 minuterna av vila gav mycket.

Nu är jag hungrig... igen

Var hos Nina igår och fikade världens godaste banankaka, mums. Kunde ätit hur mycket som helst, nästan.
Sen satt vi och pratade om allt och inget och slutade i soffan. Kollade på Vänner och annat roligt. Sen kom H och hämtade mig och Nina och Robin åkte till Skåne. Jag vill med åka iväg och har lite semester. Underbart...
Jag och H kom hem till mig, käkade knäckebröd och däckade framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback