Wroom wroom

Nu har det hänt igen, att jag är SKIT-dålig på att skriva här. Jag skriver förvisso endast för min skull, så jag har väl inte brytt mig så mycket. Men det är ändå lite kul att skriva av sig.

Det här hänt en del sen sist. Jag har firat några vänners student, jag blev så rörd att jag hade gåshud hela dagen. JAG VILL MED! Det kändes jätte fel att vara den som stod utanför och kollade när studenterna sprang ut genom dörrarna, jag vill ju också vara en av dom! Men samtidigt så får jag ju tänka att jag faktiskt redan fått uppleva det :)

Livet på White rullar också vidare, vi har super roligt!

Firade Alex födelsedag i helgen, förfest hos henne och kvällen avslutades på Harrys med en massa svettiga män och idioter som stirra... men whatever, vad är en fest utan knäppgökar? :) Det var superkul ändå!

Och sen, *trumvirvel* så har jag köpt min första bil!!!! :)
En riktig pärla, en Opel Vectra, den är super fin. Och billig var den, så nu kan ju cruisa runt i sommar i min egna bil!

Idag är jag ledig, så mormor kommer och hämtar mig om en liten stund så ska vi åka till Varberg och hade det gött, kolla på marknaden och äta mat på hotellet!


BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback