chokladpudding

Helgen var toppen! Verkligen jätte rolig.
På fredagen var ju super-förkyld. Åt middag med mamma och pappa. Sen åkte jag och Fredrik till City och handlade. Vi åt  glass och jag gjorde ett försök att vara nyttig så det blev mango och vindruvor också. Vi kollade lite på TV sen somnade jag. Vaknade vi halv 3 på natten, med kläder och allt och då känns allt väldigt jobbigt.

Lördagen var stressig. En massa saker som skulle hinna med, det mesta i Knalleland.
Men vi lyckades med det också. Sen var kvällen lite stressig med men tillslut kom vi till Lars och vi började väl festa lite smått. Kvällen drog igång rejält efter ett tag och jag och Nina dansade loss till en massa gamla låtar som vi hittade på Lars dator. En riktigt nostalgitripp. Suss joinade också men alla andra tyckte bara att vi var knäppa och undrade vilka droger vi gick på. Inga, vi var ju bara på väldigt bra humör. Jag testade mina breakdance skills (lika med noll) och så testade vi våran förmåg att stå på händer och hjula. Det var armar och ben överallt och Lars heltackningsmatta är nog fortfarande blöt efter alla öl och drinkar som spilldes ut.

Kvällen stor äventyr var chokladpuddingen!
Jag, Johan och Fredrik blev väl lite sugna så vi tog en bunke, en slev, chokladpudding och marsansås och gick in i tvättstugan och började blanda. Resultatet var kladdigt och såg mest ut som bajs. Och då fick någon av oss den briljanta idéen att vi skulle lägga det i toaletten och på toalettringen, så att det såg ut som en liten olycka. Sagt och gjort. Tyvärr såg jag aldrig reaktionen för vi åkte hem.

Det var en typsik Lars-fest fylld av kärlek, sprit och intriger. Spännade!

Söndagen var en lugn dag. Firade Fredirk med tårta och sen så åkte vi hem till mig och tog det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback