MEN SLUTA REGNA!

Jag gillar regn... egentligen.
Bara jag slipper få det på mig. Men idag är det en grå dag och då gillar jag inte regn, vare sig jag är inomhus eller ute. Jag ät trött trött trött efter en tråkig dag igår, är arg hela tiden. Det kommer att ske förändringar i mitt liv nu, men jag hoppas på att det är till det bättre. Det börjar redan ljusna :)

Igår så myste jag och F hemma hos honom och somnade tidigt. Var trött efter dagen så jag orkade inte gör annant. Sepnderade hela dagen i ilska på jobbet, som jag snart ska lämna. Sen åkte jag ner till stan och träffade Nina. Vi köpte glass och gick runt lite, kände mig inte på topp så jag var nog inget roligt sällskap.

Idag har jag heller int gjort någonting. Varit med mamma och så har jag  lagat mat.
Det är tydligen fest ikväll, men jag får se.


image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback