Snörvel

... jag är förkyld!
Hurra!

Nje, inte alls roligt. Näsan rinner och halsen svider. Vaknade imorses av att jag inte kunde andas.
Men vad gör det när solen skiner ute? Helt underbart väder, men som vanligt sägs det bli regn i helgen!

Idag ska jag med Hansen och kolla på ett hus! Ja, ni läste rätt, han ska kolla på ett hus. Känns lite skumt, men det kan väl vara kul. Efter det så ska vi ner på stan och kolla på present till honom, han fyller nämligen 20år på söndag. (Psst, och då börjar även LA Ink).

Idag sitter jag på jobbet med en ny frisyr.
Har haft panik på mitt hår senaste tiden, så jag betsämde mig tillslut för att slinga det, och det var Nina som fick äran att göra det! Hon har även klippt lugg, vilket är super snyggt. Så jag har blivit lite inspirerad att klippa till min som jag hade i sommras. Sagt och gjort, nu har jag lugg. Är nöjd med mitt "nya" jag.
Snart får jag väl ett ruck och färgar håret brunt, som jag verkligen vill... någon gång!

Efter att håret slingats och klippts så kollade vi på TV och drack te....mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback