Surrender

Fredag! :)
Ikväll är det Göteborg med tjejerna från jobbet... och Fredrik (inte "min" utan en av oss designers).
Ensam kille, men han verkar inte gråta över det.

Fikade med Karro igår på Waynes. Tog en fruktsmoothie med jordgubb, super god. Den ska jag dricka hela tiden sen när våren och sommaren kommer. Var också på BUM och Apoteket där det var kaos. Kom dit när det var nummer 50 i kön, och jag hade nr68, men det gick rätt smärtfritt. Skulle hämta nya p-piller och det var verkligen ett måste att jag fick dom igår, så gav mig fan på att få dom.

Sen gick vi en runda i affärer, och skrattade åt det mesta. Karro har en sån underbar humor. Jag skrattar hysteriskt när hon börjar. Och ett gott skratt förlänger livet.

Sökte ju ett jobb förra veckan, som jag inte fick.
Fick reda på det igår och nu känner jag mif helt tom på jobbfronten. Orkar inte söka jobb och börja om på nytt igen.
Och så är jag så himla "jobb-trött". Det känns lite som när jag gick sista året på gymnasiet, helt jätte tråkigt. Så kanske att jag om en månad befinner mig i Australien. Planerar på att åka till Noosa. Min första tanke var att åka själv... men nu är jag sugen på att åka med sällskap.


Like an apple from the tree
you were lock jawed in your ways
A reminder of myself in those long forgotten days
Thought you'd stayed off my path
But I just couldn't see that the blood that's in your veins
Is the same that runs through me

/Dropkick Murphys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback