Woho - MÅNDAG

Vilken bra dag detta varit! :)

Var nästan pigg när jag vaknade imorses, fixade iordning mig och behövde inte stressa som vanligt.
Jobbet var väl kanske inte så roligt men allt runt om kring. Var på arbetsintervju och det gick jätte bra. Håller tummarna! Sen shoppade jag lite, blandannat kosttilskottet Hårkontroll. Spännade och se om det ger resultat.

Helgen var bra med.
Mys i fredags och fest i lördags. Inget att klaga på alls, lördagen var väldigt bra. Träffade mycket folk på krogen som man inte träffar så ofta annars. Sabina var en av dom. Tog taxi hem till mig på kvällen och vaknade av solsken på söndagen. Var ute en stund med Fredrik och sen tog vi den vanliga söndagsfikan. Pizza på kvällen och så kollade vi på "Erik och.. . . Hela och Rena", haha super roligt program!

Nu ska jag mysa framför tv:n...med lite godis? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback