long time no see

Dålig uppdatering senaste tiden... men sitter nästan aldrig vid datorn längre.
På mitt förra jobb satt jag där 8 timmar om dagen, så har fått lite för mycket av det.

Livet rullar på himla bra. Jag älskar mitt jobb på White, har väldigt roligt där.
Mitt jobb är som att förena nytta med nöje, jag har roligt på jobbet... och jag kan shoppa på arbetstid :)

Veckan som var, med valborg och allt det där var toppen. Jobbade bara 3 dagar den veckan och hade en ledig helg, jobbar lördagar ibland nämligen. Valbrog firades med Alex och Malvina, vi kollade på kortegen och spenderade natten på Swing. Var ute i lördags med, XoY och Tonic, roligt det med. Resten av helgen spenderade jag och Hansen utomhus i solen, låg på gräsmattan och senare i hamocken, bästa helgen på länge.

Idag har jag jobbat igen men började inte förens kl. 1 så var  ute och gick i den stekande värmen som varit idag och efter jobbet firade jag min mamma som fyller år idag.
Imorgon är jag ledig, då ska jag sola hela dagen.

Och det bästa av allt; Snart har jag en bil... om det blir som jag vill... och det blir det oftast! :)


189850-1093

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback